Urmărește-ne în social media

Termeni si conditii

Acest regulament se aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre II MOROSAN GH ANDREI prin intermediul acestui site web.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor ce se regasesc mai jos. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile companiei II MOROSAN GH ANDREI va rugam nu accesati acest site.

II MOROSAN GH ANDREI isi rezerva dreptul de a efectua modificari ulterioare acestui contract, fara a notifica in prealabil partile.

  1. Definitii

In interesul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:

  • beneficiar = persoane fizice sau juridice ce plaseaza o comanda pe acest site web;
  • furnizor = compania II MOROSAN GH ANDREI identificata la Registrul Comertului cu F33/625/2010, Cod unic de inregistrare 26947696 avand punct de lucru in localitatea Suceava, Str Traian Popovici 23, jud. Suceava, denumit in continuare lavandebymaria.ro
  • produse = bunuri care urmeaza a fi livrate de furnizor catre beneficiar ca urmare a contractului incheiat;
  • comanda = o forma electronica de comunicare intre beneficiar si furnizor, prin care furnizorul isi da acordul de livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord sa achite contravaloarea produselor comandate;
  • contract = o comanda confirmata si validata de catre furnizor.
  1. Drepturi de autor

Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site web apartin in totalitate companiei II MOROSAN GH ANDREI si nu se pot copia sau folosi fara acordul scris al proprietarului.

Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul de a vizualiza intregul continut si sa insereze link-uri catre acest site web pe alte site-uri cu caracter comercial sau publicitar.

lavandebymaria.ro isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au un comportament inadecvat sau limbaj necivilizat si agresiv.

  1. Confidentialitatea datelor

lavandebymaria.ro garanteaza pentru protectia si confidentialitatea datelor dumneavoastra personale conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces asupra datelor personale, de modificare, dreptul de a inceta prelucrarea lor, dreptul de opunere a prelucrarii lor si dreptul de a va adresa justitiei. Va puteti exercita aceste drepturi prin expedierea unei cereri scrise, semnata si datata, la punctul de lucru lavandebymaria.ro

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul acestui site web sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul lavandebymaria.ro va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.

Datele dumneavoastra personale sunt colectate, in maxima siguranta, numai in scopul de a va inregistra si livra comenzile efectuate. lavandebymaria.ro recomanda tuturor parintilor si tutorilor legali sa informeze minorii, intr-un mod cat mai corect si adecvat, cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal, in momentul utilizarii site-ului.

Protectia datelor cu caracter personal – actualizat conform regulamentului UE 2016/679 (GDPR)

Informatii generale

II MOROSAN GH ANDREI  cu sediul social in localitatea Suceava, jud. Suceava, reprezentam operatorul in conformitate cu GDPR si, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisa mai jos. Pentru intrebari sau solicitari privind prelucrarea datelor, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor, ale carui date de contact le puteti gasi mai jos.

Puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment utilizand urmatoarele metode de contact:

- Prin email: [email protected]

Informatii cu privire la procesarea datelor

Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului de inregistrare online a clientilor si, in cursul viitoarelor tranzactii comerciale, in scopul incheierii si executarii contractului. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.

Vom procesa toate datele dvs. personale care sunt colectate prin formularul de inregistrare online precum si prin plasarea comenzilor pe site-ul nostru si in timpul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare, in scopul derularii relatiilor comerciale si a analizei datelor. De asemenea, va vom contacta in aceste scopuri prin e-mail, telefon.

In scopurile mentionate mai sus, datele dvs. vor fi stocate in baza noastra de date si vor fi imbogatite cu date pe care le colectam din surse publice (ex. Registrul Comertului). Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Toate datele dvs. personale colectate prin formularul de inregistrare online a clientilor si pe parcursul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare vor fi procesate de noi si in scopul de a va oferi informatii despre campaniile de publicitate si de marketing. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Este necesar sa urmarim interesele noastre legitime pentru a va informa despre ofertele si serviciile noastre si de a extinde relatia cu clientii. In cazul in care ne-ati dat consimtamantul prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a va furniza informatiile noastre prin e-mail, telefon. Aceasta prelucrare se bazeaza in mod legitim pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera a) GDPR.

Beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus, utilizam furnizori de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii nostri de servicii pentru hosting, platforma si servicii de intretinere, furnizorii de servicii de curierat (daca este cazul) sau furnizorii nostri de servicii pentru trimiterea e-mailurilor, contactarea telefonica sau imprimarea de materiale publicitare personalizate.

Asiguram prin reglementari contractuale, ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care detinem obligatia aceasta prin lege.

Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date sau a copiei acestora, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor prin e-mail la adresa: [email protected].

Furnizarea Obligatorie/Voluntara de Date si Durata pastrarii acestora

Furnizarea urmatoarelor date este necesara pentru a putea incheia un contract cu dvs. si pentru a procesa inregistrarea clientului: numele clientului (= denumirea companiei dvs.), forma juridica, adresa de facturare, numarul de telefon al companiei, cod fiscal (in ceea ce priveste clientii din UE: numar de inregistrare in scopuri de TVA), datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate pentru achizitii (de exemplu proprietarul afacerii), functia persoanei autorizate pentru cumparare (de exemplu proprietarul afacerii sau cumparatorul), dovada existentei societatii dvs.

Restul datelor colectate in cadrul procesului de inregistrare a clientilor sunt furnizate de dvs. in mod voluntar. Nu sunteti obligati sa ne furnizati aceste date personale, iar aceste date nu sunt o cerinta legala sau contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Daca nu ne furnizati aceste date personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra dvs. Datele dvs. personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei cu clientul, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dvs. in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Drepturile dumneavoastra

Ca persoana vizata, puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus in vederea exercitarii drepturilor dvs. in conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

  • Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de rectificare, art. 16 GDPR),
  • Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR),
  • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 GDPR),
  • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
  • Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR),
  • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 GDPR),
  • Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul dvs., va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

  1. Comanda

Confirmarea comenzii de catre beneficiar aduce dupa sine acceptarea termenilor si conditiilor impuse de lavandebymaria.ro

Se considera finalizata comanda in momentul in care furnizorul o confirma telefonic beneficiarului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii lavandebymaria.ro

  1. Modalitati de plata

lavandebymaria.ro va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:

  1. Ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului.
  2. Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) active din punct de vedere plata online.

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul '3-D Secure' elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

Avantajele acestei metode de plata:

  • siguranta
  • comoditate si usurinta in procesul de comanda
  • puteti trimite cadouri altei persoane (puteti face cadouri celor dragi si in cazul in care sunteti in afara tarii sau in alt judet
  • nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, lavandebymaria.ro foloseste platforma securizata Mobilpay. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Mobilpay.ro . lavandebymaria.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Etape in plata cu card-ul

Pentru a efectua o plata cu card-ul dumneavoastra trebuie sa selectati pe site la metoda de plata - Plata online cu card bancar, si sa apasati Finalizeaza comanda. Veti fi redirectionat pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de carduri bancare.

Aici va trebui sa introduceti in formular numarul cardului, data expirarii (ambele informatii le gasiti tiparite pe cardul dumneavoastra) si codul CVV2/CVC2). Apoi apasati 'Pasul urmator'.

Va rugam sa completati cu atentie toate datele cerute referitoare la card-ul dumneavoatra! Dupa finalizarea comenzii veti primi confirmare pe pagina procesatroului de carduri bancare, precum si un email de confirmare cu detaliile tranzactiei.

  1. Garantia produselor

lavandebymaria.ro asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.

lavandebymaria.ro comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie sunt oferite fie de www.lavandebymaria.ro fie de colaboratorii sau partenerii acesteia.

Perioada de garantie pentru produse este de 14 de zile , iar termenul de solutionare a deficientelor este de 14 zile.

  1. Garantia preturilor

La Produsele comercializate pe acest site web Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.

Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, insa ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii dumneavoastra sa nu se modifice dupa confirmarea acesteia telefonic de operatorii nostri.

8.1 Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor se face de catre un reprezentant al II Morosan Gh Andrei, la adresa de livrare completata la plasarea comenzii.

In conditia in care beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.

8.2 Costul transportului

Costul transportului 0 oriunde in Municipiul Suceava, 80 lei la o distanta pana la 50km de punctul de lucru sau multiplu de 80 lei la fiecare 50km suplimentari. De exemplu, la 200km distanta de punctul de lucru, costul transportului va fi de 320 lei.

8.3 Timpul de livrare

Comanda dumneavoastra va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp posibil. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in cazul in care pe site sunt inregistrate foarte multe comenzi, sau de Sarbatori, Black Friday ne rezervam dreptul de a mari perioada maxima de livrare cu 1-8 zile lucratoare.

8.4 Programul de livrare

Livrarile se fac de Luni-Duminica in intervalul orar 08:00-20:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi contactat telefonic de unul din reprezentantii II Morosan Gh Andrei pentru a confirma adresa de livrare.

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

  1. Returnarea produselor

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. c) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, produsele furnizate confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Produsele pot fi returnate conform POLITICII DE RETURNARE A PRODUSELOR.

9.1 Dreptul de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.

De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!

9.2 Restituire bani

In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur lavandebymaria.ro va returna in contul IBAN furnizat la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate.

O.U. 34/2014, art. 13 (1) "Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11."

O.U. 34/2014, art. 14 (2) "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator.

  1. Reclamatii

Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari lavandebymaria.ro  va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail [email protected] sau sa completati formularul tipizat de pe acest site web.

  1. Forta majora

II Morosan Gh Andrei nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:

  • cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
  • cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
  • cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..
  1. Limitarea responsabilitatii

II Morosan Gh Andrei  nu este raspunzatoare pentru acuratetea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erorile, greselile, neindeplinirile, intarzierile sau intreruperile fluxului de date indiferent de motiv.

II Morosan Gh Andrei  nu este raspunzatoare pentru daunele aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a descarcarii vreunui continut, accesarii sau utilizarii acestui site web.

II Morosan Gh Andrei  nu este raspunzatoare pentru nici un fel de daune (inclusiv, dar fara a se limita la daune rezultate din date pierdute, profituri pierdute) rezultate ca urmare a folosirii, sau a incapacitatii de folosire, a informatiilor prezente pe acest site web, chiar daca compania a fost prevenita in legatura cu posibilitatea producerii unor astfel de daune.

  1. Jurisdictie

Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.

Suna